۱۳۹۶ خرداد ۲۴, چهارشنبه


ترورهای آخوندها در ایران و ترورداعش در تهران!!!

در عملیات تروریستی گروه بنیادگرای اسلامی داعش در چهارشنبه  ۱۷خرداد در تهران  ۱۷ تن  کشته و حدود ۵۰ نفر زخمی شدند.
علی خامنه ای حاکم دارالخلافه اسلامی ایران در نخستین واکنش به دو حمله گروه حکومت اسلامی (داعش) در تهران، این اقدامات را «ترقه‌بازی» خواند.

یکی از کلیدی ترین پرسشهایی که پس از پایان این عملیات در تهران به اذهان خطور می کند این است که چرا گروه داعش در تهران دست به عملیات تروریستی زد؟؟ پاسخ به این پرسش بسیاری از گره های کور این رویدار خونین را عیان  خواهد داد.

بطور خلاصه به این پاسخ اشاره می کنیم. حکومت اسلامی آخوندها پس ازاولین شفق خون زده و پرمخاطره  ۲۲ بهمن سال ۵۷ بر طبق توصیه های خمینی حفظ نظام ،  صدورانقلاب و حمایت از حکومتها و گروههای سیاسی شیعی خارج از کشور در دستور روز قرار گرفت.

   برپایی یک حکومت جهانی شیعی مطابق اعتقادات  و فقه شیعه دوازده امامی نخستین هدف و خواسته بنیادی آخوندهای حاکم بر ایران بود.  ادعای برتری و حقانیت مذهب شیعی جعفری و بطلان دیگر ادیان و مذاهب اسلامی، آخوند های پر نخوت حاکم را به مسیر کشتار و قتل مخالفین مذهبی و افراد دگر اندیش در داخل و خارج کشور سوق داد.

پر واضح است که حیات و ممات و استمرار حکومت آخوندها در ایران  با انجام این کشت و کشتار در داخل و خارج کشور و حمایت  از گروههای همسو با سیاستها آن گره خورده است. در طول نزدیک به چهار دهه عمر جنایتبار حکومت آخوندها در ایران چه  دردوره رهبری خمینی و چه اینک و زمان خلیفه گری خامنه ای میلیاردها تومان ازسرمایه و دسترنج مردم در حمایت و تقویت مالی و نظامی گروههای مذهبی حامی حکومت   هزینه شده و می شود و از سویی آخوندهای جنایتکار هزاران تن از مخالفین سیاسی و مذهبی خود را چه در داخل و چه در خارج کشور ترور و به قتل رسانده اند.

اگر داعش در یک تهاجم ۳ ساعته موفق شده ۱۷ نفر را ترور کند، حاکمان اسلامی ایران تا کنون دهها هزار نفراز مخالفین و دگر اندیشان را ترور کرده اند. در زیر اسامی عده ای اندکی از رهبران فکری و مذهبی که در خانه هایشان یا بیرون ویا درشکنجه گاهها  توسط جانیان و مزدوران رژیم ترور شده اند می آورم.

دکتر کاظم سامی
دکتر تقی تفتی
علی اکبر سیرجانی
شمس‌الدین امیرعلایی
محمدتقی زهتابی
احمد میرعلایی
 مولوی عبدالملک ملازاده
مولوی جمشیدزهی
شیخ محمد ضیایی
دکتر مظفری
 ماموستا فاروق فرساد
ماموستا محمد ربیعی
دکتر احمد صیاد
سیامک سنجری
دکتر احمد تفضلی
منوچهر صانعی
فیروزه کلانتری
 ابراهیم زال‌زاده
پیروز دوانی
داریوش و پروانه فروهر
محمد مختاری
محمد جعفر پوینده
 دکتر جمشید پرتوی
مهندس حسین برازنده
حسین سرشار
دکتر فلاح یزدی
کشیش هاپیک هوسپیان
کشیش محمد باقر یوسفی
 دکتر عبدالعزیز مجد
اشرف‌السادات برقعی


حالا صادقانه قضاوت کنیم، ترور داعش در تهران سهمگین تر و خونبار تر است و یا کشتار و ترور هزاران تن مخالف و دگر اندیش توسط آخوندهای آدمکش درداخل و خارج از کشور؟؟ به واقع نطفه حکومت اسلامی آخوندها با سلطه گری، جنایت و حمایت از گروههای بنیادگرای شیعی درخارج بسته شده است.

بی گمان اگر حکومت آخوندی ازهمان فردای پیروزی انقلاب دست به جنایت و حذف مخالفین سیاسی و مذهبی خود نمی زد و از گروههای سیاسی شیعی در خارج کشور حمایت نمی کرد و بطور کلی توهم یک حکومت جهانی شیعی را از مخیله معیوب خود خارج می کرد، ما اینک شاهد ترور عده ای ازانسانها توسط گروه جنایتکار داعش درکشور نبودیم.

اگر آخوندهای جانی و مکار با تکبر و قلدری وبا خیا لی بیمارگونه و سادیستی فکر می کنند روزی تاوان این کشتار و قتل عام مخالفین سیاسی خود را نخواهند داد سخت در اشتباه اند. بسیاری از خانواده های کشته شدگان انتظار روزی را می کشند که آمرین و جانیان این کشتارهای سعبأنه در دادگاها مردمی محاکمه و به سزای اعمال ننگین شان برسند. بی گمان آن روز در راه است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر